Gemlik'te Türk Sanat Müziği gecesi
Gemlik Belediyesi'nin 2015 yılı Kültürel Etkinlikleri Kapsamında organize ettiği Türk Sanat Müziği Gecesi büyük ilgi gördü. Umurbey Kültür Sanat ve Turizm Derneği Türk Sanat Müziği Korosunun sahne aldığı konseri, Kaymakam Cahit Işık, Belediye Başkan Yardımcıları Vedat Büyükölcigezli ve Ahmet Avcı'nın yanı sıra çok sayıda davetli izledi.
2015.01.19 12:09 - Son Güncellenme: 2015.01.19 12:09 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Cumhuriyet Mahallesi Manastır Kültür Merkezinde düzenlenen gecede Şef Mehmet Taşpınar yönetiminde Şehnaz ve Hicaz eserleri seslendiren koro ayakta alkışlandı. Dilek Taşpınar'ın sunuculuğunu yaptığı gecede iki bölüm halinde sahne alan Dernek korosu, ikinci bölümde de karışık makamlarda eserleri solo olarak seslendirdi. Dede Efendi, Sadettin Kaynak, Avni Anıl, Kadri Şençalar, Nevres Paşa, Kemani Ali Ağa, Yahya Nazım Efendi, Zeki Arif Ataergin ve Tanburi Mustafa Çavuş gibi çok sayıda ünlü bestekârın eserlerinin yanı sıra, segah, hüzzam, kürdilihicazkâr, nihavent, mahur, muhayyerkürdi, hicaz ve uşşak makamında eserler de solo olarak Türk Sanat Müziği Severlerinin beğenisine sunuldu. Yeni Yıl Konserinin, Bahar, Yaz, Sonbahar Konserleri ile devam edeceği açıklandı. Konser sonunda Kaymakam Cahit Işık ve Belediye Başkan Yardımcıları Vedat Büyükgölcigezli ve Ahmet Avcı, koroya çiçek takdim ettiler.