Gemlik Mimarlar Odası'nın yeni başkanı İlyas Yüce

Gemlik Mimarlar Odası'nın yeni başkanı İlyas Yüce

Gemlik Mimarlar Odası'nda genel kurul heyecanı yaşandı. Başkanlığa seçilen İlyas Yüce, Kenan Çakır'dan görevi devraldı.

2013.12.02 11:50 - Son Güncellenme: 2013.12.02 11:51 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Gemlik Mimarlar Odası'nın yeni başkanı İlyas Yüce

Tek listeyle yapılan genel kurulda 4 yıldır Gemlik Mimarlar Odası başkanlığı görevini yürüten Kenan Çakır, geçmiş dönem çalışmalarıyla alakalı bilgi verdi. Yapılan seçimde Mimarlar Odası'nın yeni başkanı İlyas Yüce olurken, yönetim kurulu Betül Arı, Engin Bektaş, Pınar Taş Ateşli ve Zehra Demircan'dan oluştu.
İlyas Yüce, "İnsanımızı aydınlatacak her türlü çalışmayı yapacağız. Geçmiş yönetime başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum. Bu bir nöbet değişimidir. Herkese hayırlı ve uğurlu olsun" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.12.02 11:50 - Son Güncellenme: 2013.12.02 11:51 - HABER MERKEZİ
A