Gemlik Gazeteciler Derneği resepsiyonu yapıldı
Gemlik'te kısa süre önce kurulan Gemlik Gazeteciler Cemiyeti Derneği, 24 Temmuz Basın ve Özgürlüğü için mücadele gününde düzenlediği resepsiyon ile ilçe protokolüyle bir araya geldi.
2024.07.24 14:48 - Son Güncellenme: 2024.07.24 14:49 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
YUSUF OSMAN İMAN / BURSADA BUGÜN
Gemlik Gazeteciler Derneği Başkanı Erkan Zambak ve yönetim kurulu üyelerinin Atatürk anıtına çelenk sunuldu.

Program Cius AVM içerisinde bulunan toplantı salonunda devam etti.

Dernek Başkanı Erkan Zambak'ın günün anlam ve önemini belirten konuşması ile başlayan programda Gemlik Belediyesi Başkanı Şükrü Deviren günün anlam ve önemine özel konuşmasını gerçekleştirdi.

Derneğe yeni üye olanlara rozet takılan program toplu fotoğraf çekimleri ardından sona erdi.
