Gemlik Belediyesi taşınıyor

Gemlik Belediyesi taşınıyor

Gemlik Belediye binası boşaltılıyor. Belediyenin 7 Mayıs Pazartesi gününden itibaren Sosyal Yaşam Merkezi'nde hizmet vereceği açıklandı.

2012.05.03 11:48 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Gemlik Belediyesi taşınıyor

1989 yılından bu yana Ahmet Dural Meydanı 1 numara da hizmet veren Gemlik Belediye binası yapılan deprem testlerinde hasarlı çıkmıştı. Bunun üzerine tahliye kararı alınan belediye binası için geçici hizmet yeri olarak sosyal yaşam merkezi belirlenmişti. Gemlik Belediyesi'nin yeni binası Taş Ocakları Bölgesinde inşa edilecek. Belediye bu süreçte Sosyal Yaşam Merkezinde hizmet verecek. Belediye boşaltım çalışmaları önceki gün başladı. Cuma, Cumartesi ve Pazar günü de sürecek olan taşınma çalışmaları, Pazartesi günü yeni yerinde hizmet verene kadar devam edecek.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.05.03 11:48 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A