Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, Güneş Spor'a özür ziyaretinde bulundu
Geçtiğimiz hafta sonu Gemlik'te oynanan ve çıkan olaylar sonrasında spor ruhuna yakışmayan anların yaşandığı karşılaşma sonrası dün akşam Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, misafir takım Panayır Güneş Spor teknik direktörü ve yönetimine özür ziyaretinde bulundu.
2024.04.29 09:02 - Son Güncellenme: 2024.04.29 09:04 - Bursa Bölge - BÜLTEN
Panayır Güneş Spor kulüp lokali ve çay bahçesine giderek özür ziyaretinde bulunan Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, "Öncelikle Gemlik'te böyle bir olayın yaşanmasından dolayı üzüntümü bildirmek isterim. Spor müsabakalarının dostluk, kardeşlik ve barış içerisinde geçmesi gerekmektedir. Bu vesile ile Gemlik'te yaşadığınız olaylardan dolayı özür diliyor ve geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Bir daha bu ve benzeri olayların yaşanmamasını temenni ediyorum." dedi.

