Gelir takip birimi hizmete girdi

Gelir takip birimi hizmete girdi

Mudanya Belediyesi Mali Hizmetler Gelir İdaresi Müdürlüğü yeni yerinde faaliyete başladı.

2012.09.25 13:45 - Son Güncellenme: 2012.09.25 13:45 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Gelir takip birimi hizmete girdi

Mali Hizmetler Gelir İdaresi Müdürlüğü Takip Birimi, Halitpaşa Mahallesi Mustafakemalpaşa Caddesi üzerinde yeni binasında hizmetlerine başladı. Mudanya Belediye Başkanı Hasan Aktürk, oluşturulan yeni birimi son teknolojiyle donattıklarını ifade ederek, "Belediyenin Mali Hizmetler Müdürlüğü ile Gelir Takip Biriminin ayrı binalarda hizmet vermesi ve arşiv konusunda çekilen sıkıntının çözüme kavuşması için böyle bir düzenlemeye gittik. Gelirlerimizin takip altına alınarak kamu ve vatandaş haklarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmek için Mali İşler Takip Birimi kuruldu. Arşiv binası yaklaşık 200 metre karelik bir alana sahip" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.09.25 13:45 - Son Güncellenme: 2012.09.25 13:45 - HABER MERKEZİ
A