Gelinlik provasına gidiyorum

Gelinlik provasına gidiyorum

''Muhteşem Yüzyıl" dizisinden ayrılan Selma Ergeç önceki gün mini elbisesiyle Nişantaşı'nda boy gösterdi.

2013.09.06 15:45 - Son Güncellenme: 2013.09.06 15:47 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Gelinlik provasına gidiyorum

Muhteşem Yüzyıl" dizisinden ayrılan Selma Ergeç önceki gün mini elbisesiyle Nişantaşı'nda boy gösterdi.

Bir taksiciden yol tarifi alan güzel oyuncu Ergeç, gazetecileri karşısında bulunca "Gelinlik provasına gidiyorum" dedi. Gazeteciler de hayırlı olsun "Can Bey'le evleniyor musunuz?" diye sorunca Selma Ergeç; "Hayır benim değil. Bir arkadaşım evleniyor, ben de provasına gidiyorum" dedikten sonra moda evinin yolunu tuttu.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.09.06 15:45 - Son Güncellenme: 2013.09.06 15:47 - HABER MERKEZİ
A