Gedson Fernandes Trabzonspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu

Gedson Fernandes Trabzonspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu

Beşiktaş'ın Portekizli futbolcusu Gedson Fernandes, 1-1'lik eşitlikle tamamlanan Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

2024.09.16 09:47 - Son Güncellenme: 2024.09.16 09:47 - Spor - HABER GLOBAL
A
Gedson Fernandes Trabzonspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu

Süper Lig'in 5. haftasındaki dev maçta Trabzonspor ile Beşiktaş 1-1 berabere kaldı.

Siyah-beyazlıların maçtaki tek golünü atan Gedson Fernandes mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.

Portekiz futbolcu, 11'e 10 oynamanın avantajını kullanamadıklarını belirterek şunları söyledi:

"Maçı kazanmak için hazırlandık. Çok zor olacağını biliyorduk. 11'e 10 oynamamıza rağmen yapmamız gerekenleri tam yapamadık. Bunun avantajını kullanamadık. Çalışmaya devam etmek ve önümüze bakmak zorundayız

Herhangi bir sıkıntım yok. Sadece yorgunluk diyebilirim. Yedek kulübemizde de çok kaliteli oyuncular var, onların da katkı sağlayacağını biliyordum. Yorgunluk yüzünden maçtan çıktım."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.09.16 09:47 - Son Güncellenme: 2024.09.16 09:47 - HABER GLOBAL
A