Gece bekçisinin acı sonu

Gece bekçisinin acı sonu

OSMANİYE'nin Kadirli İlçesi'nde kaldığı konteynerde teneke kutu içinde kömür yakarak ısınmaya çalışan gece bekçisi 60 yaşındaki Ali Bulanık, karbonmonoksit gazından zehirlenerek yaşamını yitirdi.

2013.12.16 16:56 - Son Güncellenme: 2013.12.16 16:58 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Gece bekçisinin acı sonu

 

Olay, ilçeye bağlı Kümbet Köyü'ndeki özel bir şirketin şantiyesinde meydana geldi. Şantiyede gece bekçisi olarak görev yapan Ali Bulanık, havanın soğuk olması nedeniyle kaldığı konteynerde teneke kutu içine kömür yakarak ısınmaya başladı. Bir süre sonra uykuya dalan Bulanık, tenekeden çıkan karbon monoksit gazından zehirlenerek öldü.

Sabah şantiyeye gelen işçiler tarafından bulunan Bulanık'ın cansız bedeni, olay yerinde yapılan incelemenin ardından otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.16 16:56 - Son Güncellenme: 2013.12.16 16:58 - HABER MERKEZİ
A