Gazoz diye çamaşır suyu içince hastanelik oldu

Gazoz diye çamaşır suyu içince hastanelik oldu

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, mutfaktaki gazoz şişesinin içinde bulunan çamaşır suyunu yanlışlıkla içen genç kız hastanelik oldu.

2014.10.17 19:50 - Son Güncellenme: 2014.10.18 11:24 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Gazoz diye çamaşır suyu içince hastanelik oldu

Edinilen bilgiye göre, Cumhuriyet Mahallesi Latif Sokağı'ndaki evinin mutfağında, gazoz şişesinde bulunan çamaşır suyunu yanlışlıkla içen 19 yaşındaki Zuzan S. fenalaştı. Ailesinin haber vermesi üzerine olay yerine gelen 112 görevlilerinin ilk müdahalesinin ardından İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırılan genç kız müşahede altına alındı. Önce intihar ettiği sanılan Zuzan S.'nin çamaşır suyunu gazoz sanarak içtiği öğrenilirken, olayla alakalı tahkikat sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.10.17 19:50 - Son Güncellenme: 2014.10.18 11:24 - HABER MERKEZİ
A