Gazişehir Gaziantep olağanüstü genel kurula gidiyor
Gazişehir Gaziantep olağanüstü genel kurulda yeni yönetim kurulunun seçileceğini bildirdi.
2019.09.17 16:14 - Son Güncellenme: 2019.09.17 16:14 - Spor - HABER MERKEZİ
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, futbol kulübünün bağlı bulunduğu derneğin olağanüstü genel kurulu 30 Eylül Pazartesi günü yapılacak.
Belirtilen tarihte çoğunluğun sağlanamaması halinde ikinci toplantının 7 Ekim Pazartesi günü, çoğunluğa bakılmaksızın gerçekleştirileceği belirtildi. Genel kurulda yeni yönetim kurulunun seçileceği bildirildi.
12 Eylül'de kulübün şirket yönetimi Adil Sani Konukoğlu'ndan Mehmet Büyükekşi'ye devredilmişti.