Gaziantepspor umudunu koruyor...

Gaziantepspor umudunu koruyor...

TFF 1. Lig ekiplerinden Gaziantepspor'un teknik direktörü Faik Demir, gün geçtikçe daha iyi olacaklarını, bunu başaracak güçleri olduğunu belirtti. Üç puanla ligin son sırasında bulunan Gaziantepspor, 15. haftada Eskişehirspor'a konuk olacak.

2017.12.04 18:24 - Son Güncellenme: 2017.12.04 18:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gaziantepspor umudunu koruyor...

Demir, yaptığı açıklamada, zor günlerden geçen kulübü bu süreçten kurtarmak için ellerinden geleni yaptıklarını söyledi.

Göreve geldiğinden bu yana 4 maça çıktığını anlatan Demir, şöyle devam etti:

"Geçen haftada da puanı kıl payı kaçırdık. Biz gençlerimize güveniyoruz. Onların çabası ve Allah'ın izniyle bu süreci başarılı şekilde yürütmek istiyoruz. Gaziantepspor gücünü buluyor. Her hafta daha da iyi olacağız. Çünkü bunu başaracak gücümüz var. Yeter ki gücümüzü doğru kullanabilelim."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.04 18:24 - Son Güncellenme: 2017.12.04 18:24 - HABER MERKEZİ
A