Gaziantepspor ödemelere başladı!

Gaziantepspor ödemelere başladı!

Gaziantepspor yönetiminin futbolcuların alacaklarının ödenmesi için ilk kısım ödemesini yaptığı öğrenildi.

2014.01.20 17:55 - Son Güncellenme: 2014.01.20 17:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gaziantepspor ödemelere başladı!

Kulüp yönetimi tarafından alınan kararla futbolcu alacaklarının tamamının ödenmesi için başlatılan ödeme çalışmaları bugün yapılan ilk kısım ödemeyle başladı. Bugün sabah saatlerinde bazı futbolcuların alacakları ödenirken, hafta içinde ödemelerin devam edeceği öğrenildi. Ödeme planına göre kongrenin hemen ardından futbolcu alacaklarının tamamının ödeneceği öğrenildi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.20 17:55 - Son Güncellenme: 2014.01.20 17:55 - HABER MERKEZİ
A