"Gaziantepspor maçını da kazanmak istiyoruz"

"Gaziantepspor maçını da kazanmak istiyoruz"

Bursaspor'un başarılı isimleri Tawio ve Basser alınan galibiyeti değerlendirdiler.

2013.12.23 23:22 - Son Güncellenme: 2013.12.23 23:22 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Gaziantepspor maçını da kazanmak istiyoruz"

TAIWO: "GALİP GELDİĞİMİZ İÇİN MUTLUYUZ"
Maçın kendilerine adına zor geçeceğini bildiklerini ifade eden Bursasporlu oyuncu Taye Taiwo, "Bugün çok önemsediğimiz maça çıktık. Takımca iyi mücadele ettik ve galibiyet aldığımız için mutluyuz" dedi.

BASSER: "DEVREYE GİRMEDEN SON MAÇIMIZI DA KAZANMAK İSTİYORUZ"
Önemli bir 3 puan aldıklarını vurgulayan Basser, "Zor bir maç oldu. Bugün kazandığımız mutluyuz. Uzun zaman sonra 3 gol atmamız bize güven aşıladı. Bunu önümüzdeki maçlara da aşılamak istiyoruz. Orta sahada oynamayı maçın ilk dakikalarında biraz yadırgadım. O bölgeye alışmam biraz zaman aldı. Ama maçın ilerleyen dakikalarında alıştım. Önemli olan takımın maçı kazanmasıydı. Şimdi tek isteğimiz devreye girmeden son maçımızı da kazanmak istiyoruz" açıklamasında bulundu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.23 23:22 - Son Güncellenme: 2013.12.23 23:22 - HABER MERKEZİ
A