Gaziantepspor karda çalıştı

Gaziantepspor karda çalıştı

GAZİANTEPSPOR, ligin 15'inci haftasında karşılaşacağı Kayseri Erciyesspor maçı hazırlıklarını karlı zeminde yaptığı antrenmanla sürdürdü.

2013.12.11 16:45 - Son Güncellenme: 2013.12.11 16:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gaziantepspor karda çalıştı

Celal Doğan Tesisleri'nde Sergen Yalçın yönetiminde yapılan antrenmanda kırmızı siyahlı oyuncular, ısınma koşusu ve açma, germe çalışmaları yaptı. Karlı zemindeki çalışmaların ardından oyuncular, kondisyon salonuna geçerek kondisyon ve ağırlık çalıştı.

Kırmızı siyahlı futbolcuların Trabzonspor maçında aldıkları 3-2'lik galibiyet nedeniyle neşeli oldukları gözlendi. Futbolcular, antrenmanın ardından kartopu oynadılar.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.11 16:45 - Son Güncellenme: 2013.12.11 16:45 - HABER MERKEZİ
A