Gaziantepspor galibiyeti özçekim ile kutladı
Spor Toto Süper Lig'in 23. haftasında sahasında Galatasaray'ı 2-0 mağlup eden Gaziantepspor'da teknik heyet ve futbolcular soyunma odasında galibiyet sevincini özçekim yaparak sosyal medyada paylaştı.
2016.02.28 23:47 - Son Güncellenme: 2016.02.28 23:48 - Spor - HABER MERKEZİ
Gaziantepspor'un teknik direktör ve oyuncuları, Spor Toto Süper Lig'in 23. haftasında alınan 2-0'lık Galatasaray galibiyetinin ardından gittikleri soyunma odasında, büyük sevinç yaşadı. Tezahüratlarla galibiyeti kutlayan futbolcular, bu özel günü özçekim ile ölümsüzleştirdi. Takım fotoğrafları sosyal medyada paylaştı.