Gaziantepspor galibiyeti özçekim ile kutladı

Gaziantepspor galibiyeti özçekim ile kutladı

Spor Toto Süper Lig'in 23. haftasında sahasında Galatasaray'ı 2-0 mağlup eden Gaziantepspor'da teknik heyet ve futbolcular soyunma odasında galibiyet sevincini özçekim yaparak sosyal medyada paylaştı.

2016.02.28 23:47 - Son Güncellenme: 2016.02.28 23:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gaziantepspor galibiyeti özçekim ile kutladı

Gaziantepspor'un teknik direktör ve oyuncuları, Spor Toto Süper Lig'in 23. haftasında alınan 2-0'lık Galatasaray galibiyetinin ardından gittikleri soyunma odasında, büyük sevinç yaşadı. Tezahüratlarla galibiyeti kutlayan futbolcular, bu özel günü özçekim ile ölümsüzleştirdi. Takım fotoğrafları sosyal medyada paylaştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.28 23:47 - Son Güncellenme: 2016.02.28 23:48 - HABER MERKEZİ
A