Gaziantep'teki orman yangını kontrol altına alındı
Gaziantep'teki Dülükbaba ormanlarında çıkan yangın itfaiye ekiplerinin yaklaşık 3 saat süren çalışmasıyla kontrol altına alındı.
2019.06.21 17:55 - Son Güncellenme: 2019.06.21 17:57 - Güncel - HABER MERKEZİ
01:05
İLGİLİ VİDEO
Gaziantep'teki orman yangını kontrol altına alındı
Gaziantep'in Şehitkamil ilçesinde bulunan Dülükbaba ormanlarının vericilerin bulunduğu üst kısmında henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı.
Vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye aracı ve su tankeri sevk edildi. Rüzgarın da etkisiyle yayılan alevler, ekiplerin yaklaşık 3 saat süren çalışması ile kontrol altına alındı.
İlk belirlemelere göre yaklaşık 4 dönüm arazide bulunan ağaç ve makilik bitki örtüsünün küle dönüştüğü öğrenildi. Yangın bölgesinde itfaiyenin soğutma çalışmaları sürüyor.