Gaziantep'te yalnız yaşayan yaşlı adam evinde ölü bulundu

Gaziantep'te yalnız yaşayan yaşlı adam evinde ölü bulundu

Gaziantep'te, Abdullah Bodur (72), yalnız yaşadığı evinde ölü bulundu.

2022.09.20 11:52 - Son Güncellenme: 2022.09.20 11:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gaziantep'te yalnız yaşayan yaşlı adam evinde ölü bulundu
00:54 Gaziantep'te yalnız yaşayan yaşlı adam evinde ölü bulundu

İLGİLİ VİDEO

Gaziantep'te yalnız yaşayan yaşlı adam evinde ölü bulundu

Seyrantepe Mahallesi'nde yalnız yaşayan Abdullah Bodur, geçen hafta halılarını yıkamacıya verdi. Sabah saatlerinde halıları teslim etmeye gelen yıkamacılar, kapıyı açan olmayınca, evden de kötü kokular yayılması üzerine durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine adrese polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Kapısı çilingire açtırılarak girilen evde Bodur'un cansız bedeni bulundu.

Olay yerinde yapılan incelemenin ardından Abdullah Bodur'un cansız bedeni, otopsi için Adli Tıp Kurumu'nun morguna kaldırıldı.

Abdullah Bodur'un ölümüne ilişkin soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.20 11:52 - Son Güncellenme: 2022.09.20 11:52 - HABER MERKEZİ
A