Gaziantep'te sobadan sızan gazdan zehirlenen çift öldü

Gaziantep'te sobadan sızan gazdan zehirlenen çift öldü

Gaziantep'te feci bir olay meydana geldi. Kentte sobadan sızan karbonmonoksit gazı nedeniyle Mustafa Elmas ve Ayşe Fatma Elmas çifti yaşamını yitirdi

2024.01.14 13:57 - Son Güncellenme: 2024.01.14 14:01 - Güncel - DHA
A
Gaziantep'te sobadan sızan gazdan zehirlenen çift öldü
00:37 Gaziantep'te sobadan sızan gazdan zehirlenen çift öldü

İLGİLİ VİDEO

Gaziantep'te sobadan sızan gazdan zehirlenen çift öldü

Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Mustafa Elmas (85) ile eşi Ayşe Fatma Elmas (83), hayatını kaybetti.

Araban ilçesi Nurettin Mahallesi'nde oturan Mustafa- Ayşe Fatma Elmas çiftinden haber alamayan yakınları, dün akşam jandarmaya ihbarda bulundu.

İhbar üzerine gelen ekipler, girdikleri evde çifti hareketsiz buldu. Kontrolde, Elmas çiftinin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenip, öldüğü belirlendi. Cenazeler otopsi sonrası yakınlara teslim edildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.14 13:57 - Son Güncellenme: 2024.01.14 14:01 - DHA
A