Gaziantep'te polis memuru, tartıştığı eniştesini öldürdü
Gaziantep'te polis memuru Y.K.S.(51), tartıştığı eniştesi Doğan S.'yı (50) beylik tabancası ile öldürdü.
2024.04.02 11:45 - Son Güncellenme: 2024.04.02 11:46 - Güncel - DHA
00:58
İLGİLİ VİDEO
Gaziantep'te polis memuru, tartıştığı eniştesini öldürdü
Olay, gece saatlerinde Düztepe Mahallesi'nde meydana geldi. Gaziantep Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis Y. K. S. iddiaya göre, kız kardeşi Fatma S. ile sorun yaşayan, aynı zamanda kuzeni olan eniştesi Doğan S.'nın evine gitti. Burada ikili arasında tartışma çıktı. Bu sırada Y. K. S. beylik tabancası ile eniştesine peş peşe ateş etti. İhbarla bölgeye çok sayıda ekip gönderildi. Özel bir hastaneye kaldırılan 1 çocuk babası Doğan S., hayatını kaybetti.
Y. K. S. gözaltına alınırken, olay ile ilgili soruşturma başlatıldı.