Gaziantep'te polis memuru, tartıştığı eniştesini öldürdü

Gaziantep'te polis memuru, tartıştığı eniştesini öldürdü

Gaziantep'te polis memuru Y.K.S.(51), tartıştığı eniştesi Doğan S.'yı (50) beylik tabancası ile öldürdü.

2024.04.02 11:45 - Son Güncellenme: 2024.04.02 11:46 - Güncel - DHA
A
Gaziantep'te polis memuru, tartıştığı eniştesini öldürdü
00:58 Gaziantep'te polis memuru, tartıştığı eniştesini öldürdü

İLGİLİ VİDEO

Gaziantep'te polis memuru, tartıştığı eniştesini öldürdü

Olay, gece saatlerinde Düztepe Mahallesi'nde meydana geldi. Gaziantep Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis Y. K. S. iddiaya göre, kız kardeşi Fatma S. ile sorun yaşayan, aynı zamanda kuzeni olan eniştesi Doğan S.'nın evine gitti. Burada ikili arasında tartışma çıktı. Bu sırada Y. K. S. beylik tabancası ile eniştesine peş peşe ateş etti. İhbarla bölgeye çok sayıda ekip gönderildi. Özel bir hastaneye kaldırılan 1 çocuk babası Doğan S., hayatını kaybetti.

Y. K. S. gözaltına alınırken, olay ile ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.04.02 11:45 - Son Güncellenme: 2024.04.02 11:46 - DHA
A