Gaziantep'te korkunç intihar

Gaziantep'te korkunç intihar

Gaziantep'in İslahiye İlçesi'nde, psikolojik sorunları olduğu öne sürülen üniversite öğrencisi, başına dayadığı av tüfeğini ateşleyerek yaşamına son verdi.

2013.09.28 15:46 - Son Güncellenme: 2013.09.28 15:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gaziantep'te korkunç intihar

 

 

Olay, sabah saatlerinde İslahiye'ye bağlı Altın Üzüm Beldesi Aydınoğlu Mahallesi'nde meydana geldi. Psikolojik sorunları olduğunu öne sürülen ve Kilis 7 Aralık Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4'üncü sınıf öğrencisi olan Ömer Salih Koç (22), babasına ait av tüfeğini başına dayayarak ateşledi. Silah sesini duyan aile fertleri, Ömer Salih'i kanlar içerisinde görünce sağlık ekiplerinden yardım istedi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaptığı kontrolde Ömer Salih Koç'un öldüğünü saptadı. Koç'un cesedi, olay yerindeki incelemenin ardından otopsi için Gaziantep Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.28 15:46 - Son Güncellenme: 2013.09.28 15:46 - HABER MERKEZİ
A