Gaziantep'te eşi tarafından işkence edilen kadın hayatını kaybetti

Gaziantep'te eşi tarafından işkence edilen kadın hayatını kaybetti

İlhan Kaya, ağzını bezle tıkadığı eşi Neslihan Kaya'ya işkence yapmış, defalarca bıçaklayarak ağır yaralamıştı.

2018.01.22 11:45 - Son Güncellenme: 2018.01.22 11:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gaziantep'te eşi tarafından işkence edilen kadın hayatını kaybetti
08:36 Böyle vahşet görülmedi! Elinde bağırsaklarıyla kaçtı

İLGİLİ VİDEO

Böyle vahşet görülmedi! Elinde bağırsaklarıyla kaçtı

Gaziantep'te 9 gün önce eşi tarafından işkence edilerek ağır yaralanan Neslihan Kaya, tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi.

Şahinbey ilçesine bağlı Geylani Mahallesi'ndeki evinde geçen hafta eşi İlhan Kaya tarafından işkence edilerek ağır yaralanan Kaya, Gaziantep Üniversitesi Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nin yoğun bakım servisindeki yaşam mücadelesini kaybetti.

Neslihan Kaya'nın cenazesi, Adli Tıp morguna kaldırıldı.

Şahinbey ilçesinde 13 Ocak'ta psikolojik tedavi gördüğü belirtilen İlhan Kaya, ağzını bezle tıkadığı eşi Neslihan Kaya'ya işkence yapmış, defalarca bıçaklayarak ağır yaralamış, gözaltına alınan zanlı çıkarıldığı mahkemece tutuklanmıştı.

Kanlar içerisindeki Neslihan Kaya, oyulan göbeğinden dışarı çıkan bağırsaklarını eliyle tutarak, evden kaçmayı başarmıştı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.01.22 11:45 - Son Güncellenme: 2018.01.22 11:47 - HABER MERKEZİ
A