Gaziantep'te bir motosiklete 4 kişi bindi
Gaziantep'te bir motosiklete binen 4 kişinin canlarını hiçe sayarak yolculuk yapması görenleri hayrete düşürdü.
2016.03.15 15:10 - Son Güncellenme: 2016.03.15 15:16 - Güncel - HABER MERKEZİ
00:42
İLGİLİ VİDEO
Gaziantep'te bir motosiklete 4 kişi bindi
Olay, Gaziantep Bahattin Nakıboğlu Bulvarı'nda meydana geldi. 2'si kadın 4 yetişkin, bir motosiklete binerek tehlikeye aldırış etmeden uzun süre yollarına devam etti. Motosikletin üzerindeki 4 kişiden sadece birinin kask takması dikkatlerden kaçmadı. Yanından geçen araçlar için de tehlike oluşturan motosikletin üzerinde 4 kişi olduğunu gören vatandaşlar büyük şaşkınlık yaşadı.