Gaziantep'te bir motosiklete 4 kişi bindi

Gaziantep'te bir motosiklete 4 kişi bindi

Gaziantep'te bir motosiklete binen 4 kişinin canlarını hiçe sayarak yolculuk yapması görenleri hayrete düşürdü.

2016.03.15 15:10 - Son Güncellenme: 2016.03.15 15:16 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gaziantep'te bir motosiklete 4 kişi bindi
00:42 Gaziantep'te bir motosiklete 4 kişi bindi

İLGİLİ VİDEO

Gaziantep'te bir motosiklete 4 kişi bindi

Olay, Gaziantep Bahattin Nakıboğlu Bulvarı'nda meydana geldi. 2'si kadın 4 yetişkin, bir motosiklete binerek tehlikeye aldırış etmeden uzun süre yollarına devam etti. Motosikletin üzerindeki 4 kişiden sadece birinin kask takması dikkatlerden kaçmadı. Yanından geçen araçlar için de tehlike oluşturan motosikletin üzerinde 4 kişi olduğunu gören vatandaşlar büyük şaşkınlık yaşadı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.15 15:10 - Son Güncellenme: 2016.03.15 15:16 - HABER MERKEZİ
A