Gaziantep'te 40 kişi zehirlendi

Gaziantep'te 40 kişi zehirlendi

İslahiye ilçesinde 40 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Belediye halkı uyardı

2017.02.01 14:51 - Son Güncellenme: 2017.02.01 14:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Gaziantep'te 40 kişi zehirlendi

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 40 kişi tedavi altına alındı. İlçede dün gece saatlerinden itibaren etkisini gösteren kuvvetli rüzgar nedeniyle 40 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

İslahiye Devlet Hastanesinde tedavi altına alınanlardan durumu ağır olan Gül Yaren Kiraz (16) Gaziantep'e sevk edildi.

Bu arada, İslahiye Belediyesi, şiddetli rüzgar nedeniyle vatandaşlar karbonmonoksit zehirlenmelerine karşı belediye hoparlörlerinden anonslarla uyardı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.01 14:51 - Son Güncellenme: 2017.02.01 14:51 - HABER MERKEZİ
A