Gaziantep'te, 15 katlı binada yangın çıktı

Gaziantep'te, 15 katlı binada yangın çıktı

Gaziantep'te, 15 katlı apartmanın 14'üncü katındaki dairede çıkan yangın, üst kattaki daireye de sıçradı. İki dairenin kullanılamaz hale geldiği yangında, 5 kişi dumandan etkilendi.

2023.08.03 14:46 - Son Güncellenme: 2023.08.03 14:47 - Güncel - DHA
A
Gaziantep'te, 15 katlı binada yangın çıktı

Akkent Mahallesi'nde öğle saatlerinde 15 katlı binanın 14'üncü katındaki dairede yangın çıktı. Alevler, üst kata da sıçradı.

Binadakiler, apartmanın bahçesine inip, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbarla, adrese çok sayıda polis, itfaiye ve sağlık ekibi sevk edildi. İtfaiyeciler, yangını söndürmek için çalışma başlatırken, dumandan etkilenen 5 kişiye ise sağlık görevlileri müdahale etti. Ekiplerin 2 saatlik çalışmasıyla yangın kontrol altına alındı.



Dairelerin kullanılamaz hale geldiği yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için çalışma başlatıldı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.08.03 14:46 - Son Güncellenme: 2023.08.03 14:47 - DHA
A