Gaziantep'te 1.5 ton esrar ele geçirildi
Gaziantep'te bir akaryakıt tankerin içerisine gizlenmiş 1.5 ton esrar ele geçirildi.
2013.09.17 15:11 - Son Güncellenme: 2013.09.17 15:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
Bir ihbarı değerlendiren Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Gaziantep-Şanlıurfa otoyolu doğu gişesinde plakası açıklanmayan bir akaryakıt tankerini durdurdu. Araçtaki aramada 1 ton 452 kilogram esrar bulundu.
Bu arada, akaryakıt tankerini takip eden ve olayla bağlantılı olduğu ileri sürülen otomobildeki 5 kişi ile kamyon sürücüsü gözaltına alındı.
İl Emniyet Müdürlüğündeki işlemleri tamamlanan şüpheliler adliyeye sevk edildi.
Diyarbakır'dan getirilen uyuşturucunun piyasa değerinin yaklaşık 5 milyon TL olduğu belirtildi.