Gaziantep saldırısı sonrası Toroğlu çıldırdı
G.Antep'teki patlama sonrası canlı yayında BDP'li vekillere sert çıkan Toroğlu: Kına yakacaklar mı?
2012.08.21 10:09 - Son Güncellenme: 2012.08.21 10:09 - Medya - HABER MERKEZİ
TV8'de yayınlanan Telegol programında Gaziantep'teki hain saldırı da konuşuldu. Özellikle Erman Toroğlu'nun BDP'li vekiller hakkında söylediği sözler oldukça sertti.
Toroğlu; 'Bu PKK'lılarla öpüşen şehit aileleri ne düşünüyor? O milletvekilleri kına yaktılar mı acaba? PKK ile BDP'nin farkı var mı? Şehitliği gördüm inanamadım, orada çocuklar su döküyorlar mezarlara, onlar orada öpüşüyor... Benim polisime tokat atıyor o milletvekili müsvettesi öyle susacam ha? Ben olsaydım bir çakardım o müsvetteye bir de yer çarpardı.' diye konuştu.