Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'da izin bitti

Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'da izin bitti

Milli maç nedeniyle lige verilen arada 4 gün izin yapan Gaziantep Büyükşehir Belediyespor, PTT 1. Lig'in 27. haftasında Şanlıurfaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına akşam saatlerinde yapacağı antrenman ile başlayacak.

2016.03.23 14:53 - Son Güncellenme: 2016.03.23 14:53 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'da izin bitti

Cumartesi günü oynadığı ve 2-1'lik skorla kazandığı 1461 Trabzonspor maçının ardından milli maç arasından dolayı izin yapan Gaziantep Büyükşehir Belediyespor bu akşam yapacağı idmanla hazırlıklarına başlayacak.
Mavi-beyazlı ekip, GASKİ Tesisleri'nde saat 19.30'da yapacağı antrenmanla Şanlıurfaspor hazırlıklarına start verecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.23 14:53 - Son Güncellenme: 2016.03.23 14:53 - HABER MERKEZİ
A