Gazetecilerden görevli polislere çay ve kek ikramı
Balıkesir'deki gazeteciler, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında görev yapan polis ekiplerine çay ve kek ikramında bulundu.
2020.04.19 19:33 - Son Güncellenme: 2020.04.19 19:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
Altıeylül ilçesi Bahçelievler Mahallesi Orkide Sokak'taki gazeteciler, sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle devriye gezen polis memurlarına çay ve kek ikram etti.
Polis memurları da kendilerine ikramda bulunan gazetecilere teşekkür etti.