Gasp ettiği parayı ve cep telefonunu kullanamadan yakalandı

Gasp ettiği parayı ve cep telefonunu kullanamadan yakalandı

Bursa'da bir yan kesici, gasp ettiği para ve cep telefonunu kullanamadan polis ekipleri tarafından kıskıvrak yakalandı. Evine gitmek için Osmangazi Metro İstasyonundan çıkan F.K.(22), yanına yaklaşan Ş.Ç.(17) tarafından 20 lira parası ve cep telefonu gasp edildi.

2013.04.07 10:22 - Son Güncellenme: 2013.04.07 12:17 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Gasp ettiği parayı ve cep telefonunu kullanamadan yakalandı

Olay, saat 00:30 sıralarında merkez Osmangazi İlçesi Osmangazi Metro İstasyonu civarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, F.K. evine gitmek için Osmangazi Metro İstasyonundan çıktığı esnada yanına gelen Ş.Ç., üzerinde bulunan değerli eşyaları istedi. Korkudan eli ayağına dolaşan F.K., üzerinde bulunan 20 lirayı ve cep telefonunu S.Ç.'ye verdi. S.Ç.'nin olay yerinden uzaklaşmasından sonra çevredekilerden yardım isteyen F.K.'nın yardımına polis ekipleri yetişti. Kısa sürede olay yerine gelen ekipler, F.K. ile birlikte çevrede bulanan kişileri araştırmaya başladı. yapılan kısa araştırmanın ardından S.Ç. Osmangazi Metro İstasyonunun arkasında bulunan bankta otururken polis ekipleri tarafından göz altına alındı.
Gözaltına alınan S.Ç. rahat tavırları ile dikkat çekerken, polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.07 10:22 - Son Güncellenme: 2013.04.07 12:17 - HABER MERKEZİ
A