Galibiyet kutlaması...
Fenerbahçe Bayan Basketbol Takımı, Orduspor galibiyetinin ardından Arnavutköy'de kutlama yaptı.
2016.03.17 08:50 - Son Güncellenme: 2016.03.17 08:51 - Magazin - HABER MERKEZİ
Fotoğrafları çekilen ekip, "Magazine düştük" diye espri yaptı.