Galatasray taraftarı teknik ekibin görüntüsüne çok kızdı

Galatasray taraftarı teknik ekibin görüntüsüne çok kızdı

Gençlerbirliği-Galatasaray maçı sırasında Lig TV ekranlarına yansıyan bir kare sosyal medyada büyük tartışmalara neden oldu.

2016.03.13 19:17 - Son Güncellenme: 2016.03.13 19:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasray taraftarı teknik ekibin görüntüsüne çok kızdı

Spor Toto Süper Lig 25. hafta maçında Gençlerbirliği'ne konuk olan Galatasaray'da maç oynandığı esnada ekrana gelen bir görüntü sosyal medyada büyük yankı uyandırdı.

Teknik direktör Orhan Atik'in ekrana geldiği sırada arkada Galatasaray eşofmanlı iki kişinin telefonları ile meşgul olarak maçı izlememeleri büyük tepkiye neden oldu. 

 Sosyal medyada tartışmaların büyümesi üzerine Galatasaray Kulübü'nden söz konusu kişilerin takımın 2. doktoru Gürbey Kahveci ve fizyoterapist Samet Aslan olduğu bilgisi verildi. Gürbey ve Aslan'ın hakemin Olcan'a gösterdiği sarı kartın doğru olup olmadığını tespit edebilmek amacıyla pozisyonun tekrarını izledikleri ifade edildi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.13 19:17 - Son Güncellenme: 2016.03.13 19:17 - HABER MERKEZİ
A