Galatasaraylı taraftarlar isyan etti
Süper Lig'de oynanan ve Galatasaray'ın Beşiktaş'a 1-0 mağlup olarak şampiyonluk yolunda büyük darbe aldığı mücadelenin sonunda Sarı - Kırımızılı taraftarlar, yönetimi protesto ettiler.
2017.02.27 22:46 - Son Güncellenme: 2017.02.27 22:47 - Spor - HABER MERKEZİ
"Yönetim istifa" diye bağıran taraftarlar maç çıkışı Galatasaray Kulübü 2. Başkanı Cengiz Özyalçın'ı da protesto ettiler.