Galatasaray taraftarından ıslıklı protesto

Galatasaray taraftarından ıslıklı protesto

Ziraat Türkiye Kupası 4. Tur maçında Galatasaray ile Gaziantep Büyükşehir Belediyespor arasında oynanan maçın 2-2 beraberle bitmesi ile tribünler sarı-kırmızılı takımı protesto etti.

2013.12.03 22:18 - Son Güncellenme: 2013.12.03 22:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray taraftarından ıslıklı protesto

Sarı-kırmızılı taraftarlar maçın uzatmalara gitmesi ve uzatmalardan da bir sonuç alınamaması sonrası Fatih Terim lehine sloganlarda bulunarak, yönetimi istifaya çağırdı. Taraftarlar, futbolcuları da ıslıkla protesto etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.03 22:18 - Son Güncellenme: 2013.12.03 22:18 - HABER MERKEZİ
A