Galatasaray taraftarı, sosyal medyadan çağrıda bulundu
Galatasaray taraftarı, dün akşam 19.05'te sosyal medya üzerinden yönetime ortak bir çağrıda bulundu.
2016.03.08 16:05 - Son Güncellenme: 2016.03.08 16:06 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray, dün akşam 19.05'te sosyal medya üzerinden yönetim ortak bir çağrıda bulundu. Taraftar grupları, kulüp üyeliğinin taraftarlara açılmasını isterken, bir kampanya başlattı ve change.org sitesi üzerinden imza toplamaya başladı. Aynı zamanda Twitter'da #GalatasarayTaraftaraAçılsın başlıklı bir hastag başlatıldı. Yayınlanan bildiride ise, "G.Saray camiası artık kabına sığmamaktadır. Artık kulübümüz, taraftarına ve halkının fikirlerine 'açık' yönetilmedildir. 2800 oyla G.Saray başkanı seçilemez! 25 milyonluk bir camiayı 9-12 bin elitist yönetemez!, Galatasaray halkındır, küçük bir camia değildir!" mesajlarına yer verildi.