Galatasaray taraftarı oyuncuların gönlünü aldı

Galatasaray taraftarı oyuncuların gönlünü aldı

Galatasaray taraftarı, Spor Toto Süper Lig'in 14. haftasında Elazığspor ile oynadıkları mücadelede oyuncuların gönlünü aldı.

2013.12.06 21:59 - Son Güncellenme: 2013.12.06 22:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray taraftarı oyuncuların gönlünü aldı

 

Galatasaray'ın Elazığspor ile karşı karşıya geldiği Spor Toto Süper Lig'in 14. hafta mücadelesinde tribünler taraftarlarla barıştı.
Takımın kötü gidişatından memnun olmayan sarı-kırmızılı taraftarlar, mücadelenin başlamasına dakikalar kala takımı tribünlere çağırdı ve alkışladı.
G.Saray taraftarları son olarak Ziraat Türkiye Kupası 4. Tur'unda Gaziantep BB'yi 2-2 sonrasında penaltılarla geçen oyuncuları protesto etmişti

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.06 21:59 - Son Güncellenme: 2013.12.06 22:00 - HABER MERKEZİ
A