Galatasaray Slovenya'ya gitti
Galatasaray'ın 2. yurt dışı etap kampı başladı. Sarı-kırmızılılar, Malaga maçının İzmir'den Slovenya'ya hareket etti.
2013.07.22 15:08 - Son Güncellenme: 2013.07.22 15:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Malaga ile karşı karşıya gelen sarı - kırmızılılar, İzmir'de bir gece konakladıktan sonra özel uçakla Slovenya'ya gitti.
Galatasaray'ı Adnan Menderes Havalimanı'nda sarı-kırmızılı taraftarlar uğurladı. Galatasaray, 29 Temmuz pazartesi gününe kadar Slovenya'nın Bled kentinde kalacak.
Galatasaray, Slovenya kampının ardından 3-4 Ağustos'ta Arsenal'in ev sahipliğinde Emirates Cup'a katılacak.