Galatasaray Sırplar'a boyun eğdi
Galatasaray Sutopu Takımı, LEN Şampiyonlar Ligi B Grubu'ndaki ilk maçında Sırbistan temsilcisi Radnicki'ye mağlup oldu.
2013.11.20 23:17 - Son Güncellenme: 2013.11.20 23:17 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray Sutopu Takımı, LEN Şampiyonlar Ligi B Grubu'ndaki ilk maçında Sırbistan temsilcisi Radnicki'ye mağlup oldu.
Kalamış'taki Engin Bora Sutopu Havuzu'nda yapılan karşılaşmada Galatasaray, Radnicki'ye 11-7 yenilmekten kurtulamadı.
Geride kalan sezonda bu kulvarda çeyrek final oynayarak önemli bir başarı elde eden sarı-kırmızılı ekip, yeni sezona istediği gibi başlayamazken, ikinci maçında 4 Aralık Çarşamba günü Almanya şampiyonu Spandau04 Berlin'i ağırlayacak.