Galatasaray Şampiyonlar Ligi'nden elendi

Galatasaray Şampiyonlar Ligi'nden elendi

Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi'nin son haftasında deplasmanda Kopenhag'la karşı karşıya geldi. Sarı kırmızılılar, Danimarka temsilcisine 1-0 mağlup oldu. Galatasaray bu sonuçla yoluna UEFA Avrupa Ligi'nde devam edecek.

2023.12.12 23:05 - Son Güncellenme: 2023.12.13 01:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray Şampiyonlar Ligi'nden elendi

Parken Stadı'ndaki mücadele TSİ 23.00'te başladı.

Karşılaşmayı İtalyan hakem Daniele Orsato yönetti.

Ev sahibi Kopenhag maça Grabara, Diks, Vavro, Claesson, Gonçalves, Elyounoussi, Lerager, Jelert, Ankersen, Achouri, Falk 11'iyle çıktı.

Galatasaray ise karşılaşmaya Muslera, Boey, Sanchez, Abdülkerim, Angelino, Kaan, Torreira, Tete, Kerem, Zaha, Icardi 11'iyle başladı.

İLK YARIDA GOL YOK

İki takım, ilk 45 dakikada skor üretemedi.

GALATASARAY'DAN ŞAMPİYONLAR LİGİ'NE VEDA

Kopenhag, 58. dakikada Lerager'in attığı golle 1-0 öne geçti. Mücadelede başka gol olmadı. Bu sonuçla Kopenhag, grup lideri Bayern Münih'in ardından ikinci turda mücadele etme hakkı kazandı. Danimarka deplasmanında mağlup olan ve Şampiyonlar Ligi'ne veda eden Galatasaray, Avrupa Ligi'nde mücadele edecek.

İŞTE A GRUBU'NDA SON DURUM

Bayern Münih'in İngiltere'de Manchester United'ı 1-0 yenmesiyle Aslan, 5 puanla UEFA Avrupa Ligi'ne gitmeye hak kazandı.

Oynanan son maçların ardından grupta sıralama şöyle oldu:

1) Bayern Münih 16

2) Kopenhag 8

3) ALATASARAY 5

4) Manchester United 4

GALATASARAYLI TARAFTARLARDAN DESTEK

Sarı kırmızılı taraftarlar, mücadelede takımlarını yalnız bırakmadı ve kendilerine ayrılan bölümün tamamını doldurdu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.12.12 23:05 - Son Güncellenme: 2023.12.13 01:00 - HABER MERKEZİ
A