Galatasaray, Pendikspor maçı hazırlıklarını sürdürdü
Galatasaray, Süper Lig'in 33'üncü haftasında Pendikspor ile yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti.
2024.04.19 16:22 - Son Güncellenme: 2024.04.19 16:22 - Spor - DHA
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı.
Ardından üç grup halinde 8'e 2 pas çalışmasıyla devam eden antrenman, savunma ve hücum çalışmasıyla sona erdi.
Sarı-kırmızılı ekip, yarın saat 18.00'de yapacağı antrenmanla Pendikspor maçı hazırlıklarını tamamlayacak.