Galatasaray, Pendikspor maçı hazırlıklarını sürdürdü

Galatasaray, Pendikspor maçı hazırlıklarını sürdürdü

Galatasaray, Süper Lig'in 33'üncü haftasında Pendikspor ile yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti.

2024.04.19 16:22 - Son Güncellenme: 2024.04.19 16:22 - Spor - DHA
A
Galatasaray, Pendikspor maçı hazırlıklarını sürdürdü

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı.

Ardından üç grup halinde 8'e 2 pas çalışmasıyla devam eden antrenman, savunma ve hücum çalışmasıyla sona erdi.

Sarı-kırmızılı ekip, yarın saat 18.00'de yapacağı antrenmanla Pendikspor maçı hazırlıklarını tamamlayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.04.19 16:22 - Son Güncellenme: 2024.04.19 16:22 - DHA
A