Galatasaray, MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarına başladı

Galatasaray, MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarına başladı

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 17. haftasında MKE Ankaragücü ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.

2022.12.31 01:48 - Son Güncellenme: 2022.12.31 01:49 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray, MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarına başladı

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde dinamik ısınmayla başlayan idman, iki grup halinde 5'e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, koşu ve top kapma çalışmasının ardından çift kale maçla sona erdi.

Galatasaray, 1 Ocak Pazar günü saat 19.00'da yapacağı idmanla MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarını sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.12.31 01:48 - Son Güncellenme: 2022.12.31 01:49 - HABER MERKEZİ
A