Galatasaray, Malmö maçı hazırlıklarına başladı!
Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi'nde Malmö ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.
2024.12.09 14:13 - Son Güncellenme: 2024.12.09 14:13 - Spor - İHA
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde dinamik ısınmayla başlayan idman, iki grup halinde 8'e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, 2'ye 2 oyun ve topa sahip olma çalışmasının ardından çift kale maçla sona erdi.

Sarı-kırmızılılar, yarın saat 11.00'de yapacağı idmanla hazırlıklarını sürdürecek.
