"Galatasaray'la anlaştım"

"Galatasaray'la anlaştım"

İspanya'nın Real Madrid takımında forma giyen milli futbolcu Hamit Altıntop, Galatasaray ile anlaştığını doğruladı. Galatasaray yöneticileri Ali Dürüst ile Abdurrahim Albayrak da yaptığı açıklamalarda bu anlaşmadan haberleri olmadığını söyledi.

2012.05.30 16:40 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Galatasaray'la anlaştım"

(A) Milli Futbol Takımının Avusturya kampında bulunan Hamit Altıntop, Portekiz'e hareketinden önce  "Galatasaray ile anlaştınız mı?" sorusuna "Anlaştığım doğrudur" yanıtını verdi.

Konu ile ilgili olarak  açıklama yapan Galatasaray İkinci Başkanı Ali Dürüst, "Hayır, öyle bir şey yok. Görüşmeler için oyuncunun milli takımdan dönmesini bekliyoruz. Anlaşma yok" dedi. Sarı-kırmızılı kulübün yöneticilerinden Abdurrahim Albayrak ise "Ben de ilk defa duydum. Bizim isteğimiz de o yönde ama böyle bir yok" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.05.30 16:40 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A