"Galatasaray kötü oynuyor"

"Galatasaray kötü oynuyor"

İNEGÖL'e gelen Tanju Çolak, pazar günü oynanacak derbiye değinirken, Galatasaray'ın kötü oynadığını belirterek, "Nasıl kazanacak merak ediyorum" dedi.

2013.11.07 16:45 - Son Güncellenme: 2013.11.07 16:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Galatasaray kötü oynuyor"

Albimo Mobilya ile reklam anlaşması imzalayan eski milli futbolculardan Tanju Çolak Modef Expo Fuarı'nı gezdi. Tanju Çolak, hafta sonu oynanacak Fenerbahçe-Galatasaray derbisiyle ilgi yöneltilen sorular üzerine bu dev maç için konuşmanın çok erken olduğunu söyledi. Çolak, "Bence acı; ama Galatasaray kötü oynuyor. Pozisyona giremiyor. Defans sıkıntısı fazla. Şuan kaleci sıkıntısı da var. Nasıl kazanacak çok merak ediyorum" diye konuştu.

İnegöl Kaymakamı Ali Akça ve Belediye Başkanı Alinur Aktaş ile bir araya gelen Tanju Çolak, İnegölspor'un Ziraat Türkiye Kupası'nda Kasımpaşa'yı elemesi nedeniyle kutladığını söyledi. Çolak, "İnegölspor PTT 1'inci Ligi'ne yakışıyor" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.07 16:45 - Son Güncellenme: 2013.11.07 16:45 - HABER MERKEZİ
A