Galatasaray ilk idmanına çıktı
Galatasaray, Antalya kampındaki ilk antrenmanını bugün gerçekleştirdi.
2018.01.08 12:03 - Son Güncellenme: 2018.01.08 12:03 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'in ikinci yarı hazırlıkları için dün Antalya Belek'e gelen Galatasaray, kamptaki ilk antrenmanını ise bugün yaptı. Teknik Direktör Fatih Terim yönetiminde ilk çalışmasını gerçekleştiren sarı-kırmızılılarda Mariano, düz koşu yaptı.
Terim'in kurmaylarından Hasan Şaş, Pro Lisans seminerinde yer aldığı için çalışmada bulunmadı.
Düz koşu ve ısınma hareketleriyle başlayan çalışma kondisyon ağırlıklı geçti. Isınma ve açma-germe hareketlerinin ardından 5'e 2 top kapma çalışması yapan futbolcular, ardından tempolu koşular gerçekleştirdi.
Hazırlıklarını Antalya'da sürdürecek olan Galatasaray, akşam basına kapalı olarak çalışacak.
Sarı-kırmızılı ekip, devre arası kampı boyunca günde çift idman yapacak.