Galatasaray ilk idmanına çıktı

Galatasaray ilk idmanına çıktı

Galatasaray, Antalya kampındaki ilk antrenmanını bugün gerçekleştirdi.

2018.01.08 12:03 - Son Güncellenme: 2018.01.08 12:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray ilk idmanına çıktı

Süper Lig'in ikinci yarı hazırlıkları için dün Antalya Belek'e gelen Galatasaray, kamptaki ilk antrenmanını ise bugün yaptı. Teknik Direktör Fatih Terim yönetiminde ilk çalışmasını gerçekleştiren sarı-kırmızılılarda Mariano, düz koşu yaptı.

Terim'in kurmaylarından Hasan Şaş, Pro Lisans seminerinde yer aldığı için çalışmada bulunmadı.

Düz koşu ve ısınma hareketleriyle başlayan çalışma kondisyon ağırlıklı geçti. Isınma ve açma-germe hareketlerinin ardından 5'e 2 top kapma çalışması yapan futbolcular, ardından tempolu koşular gerçekleştirdi.

Hazırlıklarını Antalya'da sürdürecek olan Galatasaray, akşam basına kapalı olarak çalışacak.

Sarı-kırmızılı ekip, devre arası kampı boyunca günde çift idman yapacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.08 12:03 - Son Güncellenme: 2018.01.08 12:03 - HABER MERKEZİ
A