Galatasaray, Göztepe maçı hazırlıklarını sürdürdü

Galatasaray, Göztepe maçı hazırlıklarını sürdürdü

Galatasaray, Süper Lig'in 17. haftasında karşılaşacağı Göztepe maçı hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla devam ettirdi.

2017.12.21 15:25 - Son Güncellenme: 2017.12.21 15:25 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray, Göztepe maçı hazırlıklarını sürdürdü

Süper Lig'in 17. haftasında Galatasaray, 24 Aralık Pazar günü 19.30'da sahasında karşılaşacağı Göztepe maçı hazırlıklarını bugün Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Teknik Sorumlu Emrah Bayraktar ve antrenör Tuğberk Tanrıvermiş yönetiminde gerçekleştirilen antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Teknik pas çalışması yapan sarı-kırmızılı futbolcular, idmanı 4'e 2 topa sahip olma ve baskı çalışması ile sürdürdü. Dar alanda 3'e 3 yoğun baskı çalışmasının üzerinde durulan antrenman, yarı sahada yapılan 10'a 10 çift kale maç ile noktalandı.

Galatasaray, Göztepe karşılaşmasının hazırlıklarını yarın saat 11.00'de yapacağı antrenmanla sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.21 15:25 - Son Güncellenme: 2017.12.21 15:25 - HABER MERKEZİ
A