Galatasaray, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürdü
Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in 37. haftasında Fenerbahçe ile yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.
2024.05.16 21:00 - Son Güncellenme: 2024.05.16 21:00 - Spor - İHA
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetiminde dinamik ısınmayla başlayan idman, üç grup halinde 7'ye 2 pas çalışmasıyla devam etti. Antrenman, taktik çalışmayla sona erdi.
Galatasaray, yarın saat 11.00'de yapacağı idmanla Fenerbahçe maçı hazırlıklarına devam edecek.