Galatasaray, Fenerbahçe maçı hazırlıklarına devam etti

Galatasaray, Fenerbahçe maçı hazırlıklarına devam etti

Galatasaray, Fenerbahçe ile oynayacağı erteleme maçının hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti.

2016.04.11 17:21 - Son Güncellenme: 2016.04.11 17:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Galatasaray, Fenerbahçe maçı hazırlıklarına devam etti

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde Teknik Direktör Jan Olde Riekerink yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, ısınma hareketleriyle başladı. Antrenmanın ana bölümünde 11'e 11 taktik çalışmaların yapıldığı bir çift kale maç gerçekleştirildi.
Sarı-kırmızılılarda Aurelien Chedjou'nun tedavisine devam edilirken, Sinan Gümüş ise günü kendisi için hazırlanan bir teste tabii tutularak tamamladı.
Galatasaray, Fenerbahçe karşılaşmasının hazırlıklarını yarın akşam saat 17.00'de Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yapacağı antrenmanla tamamlayarak maç için kampa girecek .

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.11 17:21 - Son Güncellenme: 2016.04.11 17:21 - HABER MERKEZİ
A