Galatasaray, Fenerbahçe derbisi hazırlıklarına başladı
Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in 18. haftasında Fenerbahçe ile deplasmanda oynayacağı derbinin hazırlıklarına yaptığı antrenmanla başladı.
2023.12.21 18:42 - Son Güncellenme: 2023.12.21 18:48 - Spor - İHA
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı ve iki grup halinde 8'e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Antrenman, koşu ve topa sahip olma çalışmasının ardından dört takımlı turnuvayla sona erdi.
Galatasaray yarın saat 11.00'de yapacağı idmanla Fenerbahçe derbisi hazırlıklarını sürdürecek.