Galatasaray, Endonezya'ya gitmiyor
Galatasaray, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Endonezya'da katılacağı planlanan özel turnuvada yer almayacak.
2012.07.20 16:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Java Kupası'nda adı altında 26-29 Temmuz tarihleri arasında gerçekleştirilecek turnuvaya Galatasaray'ın katılmayacağı duyurulurken, Sarı-Kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, ''Galatasaray Profesyonel Futbol A Takımı'nın 2012-2013 sezonu hazırlıkları çerçevesinde Endonezya'da gerçekleştirmeyi planladığı kamp programı iptal edilmiştir'' denildi.